Baner
kk2
Og
Zapisz się na darmowy trening INTRO
Ruszyła nowa edycja ligi squash
Zapraszamy na rytuały saunowe
Wynajem ringu
Sztolnia solna - morski mikroklimat blisko Ciebie
Jedenasty masaż gratis!
Podaruj bon upominkowy

FITNESS

Opis zajęć grupowych w MAVI AREA

Bike Tomahawk to zajęcia grupowe na rowerach stacjonarnych przy muzyce. Podczas zajęć mamy możliwość uzyskania najlepszych rezultatów treningowych, przy maksimum korzyści płynących dla zdrowia i sprawności, w motywującej atmosferze. W czasie zajęć pracujemy nad sylwetką: wzmacniając, spalając, poprawiając wydolność.

BPU to trening o charakterze wzmacniająco-kształtującym. Ćwiczenia na tych zajęciach skupiają sie na miejscach szczególnie kłopotliwych. Zapewniają płaski brzuch, jędrne pośladki i smukle uda. Efektem jest wzmocnienie mięśni i redukcja tkanki tłuszczowej.

HATHA JOGA 

to zajęcia wg metody BKS Iyengara i one zyskały największą popularność na świecie. Wywodzi się ze starożytnych Indii, podstawą jest praca z ciałem (ASANY) i oddechem (PRANAJAMA). Charakteryzuje się niespotykaną w innych szkołach jogi precyzją ruchu oraz stałym wykraczaniem poza granice swojego wysiłku. Twórca tej metody - Iyengar opracował specjalne sekwencje ćwiczeń na różne dolegliwości, począwszy od przeziębienia, poprzez bóle pleców, kłopoty z ciśnieniem, aż do depresji i chronicznego zmęczenia. Rozpisał treningi na blisko 50 dolegliwości i wynalazł przyrządy wspomagające ćwiczenia: specjalnie zaprojektowane ławki, krzesła i wałki. Zajęcia przeznaczone są dla każdego, bez względu na wiek i płeć. Praktykę można rozpocząć od 15-16 roku życia. Regularna i intensywna praktyka szybko przynosi długotrwałe efekty.

Efekty praktyki Hatha Jogi:
-niweluje napięcie mięśni,
-koryguje wady postawy,
-poprawia elastyczność kręgosłupa i stawów,
-pozytywnie wpływa na migrenę, bezsenność, depresję, zaburzenia oddychania, trawienia i krążenia,
-podnosi odporność i zwiększa wydolność organizmu
-dodaje energii fizycznej jak i psychicznej,   
-odświeża i oczyszczają skórę

Mavi BIKE

to oryginalna i popularna forma zajęć na rowerach stacjonarnych w grupach. To najlepszy sposób na spełnienie twoich marzeń o wspaniałej kondycji: nie musisz uczyć się skomplikowanych choreografii, jesteś pod opieką wykwalifikowanych instruktorów, a dzięki energicznej muzyce  chce Ci się jechać z nami dalej!

PILATES
'Pilates -inteligentna gimnastyka dla każdego’. To specjalny zestaw ćwiczeń przeznaczony dla osób w każdym wieku i na różnym poziomie sprawności ruchowej. Jest to połączenie gimnastyki, tai chi, yogi i baletu. Skupia się głównie na centrum, czyli na mięśniach brzucha. Ćwiczenia wykonujemy we własnym tempie, koncentrując się nad mięśniem, który w danej chwili pracuje. Ćwiczenia te są przyjemne, poprawiają koordynację, zwiększają ruchomość stawów i giętkość kręgosłupa. Wyrabiają czucie własnego ciała. Serdecznie zapraszamy.

POLE DANCE
Czyli taniec na rurze jest formą aktywności ruchowej łączącej taniec z gimnastyką oraz elementami akrobatycznymi, wykonywanymi na lub przy użyciu rekwizytu w postaci pionowego drążka tzw. pole (rury).W trakcie ćwiczeń pole dance, tj. climb (wspinania), spin (obroty) czy inversions (owinięcia się ciałem wokół drążka), w których wykorzystywanym obciążeniem jest ciężar własnego ciała, dochodzi do mimowolnego ale równomiernego i stopniowego przyrostu tkanki mięśniowej. Pod czas treningu  w pracę zaangażowane są mięśnie pośladkowe, ud, łydek, mięśnie grzbietowe, brzucha, ramion, klatki piersiowej. W miarę ćwiczeń dochodzi do wzmocnienia i ujędrnienia tkanki mięśniowej całego ciała

POWER FIT 
Zajęcia charakteryzujące się wysoką intensywnością w stosunkowo długim czasie. Składają się z rozgrzewki, ćwiczeń i statycznego rozciągania. Ćwiczenia opierają się na zadaniach funkcjonalnych – ogólnorozwojowych wykonywanych w obwodzie lub w podobnych konfiguracjach. Stretching uspokaja po wysokiej intensywności i wpływa na polepszenie gibkości naszego organizmu.

POWER JUMP
Energetyczne kroki, szybka muzyka i duża porcja dobrej zabawy – tak zdefiniować można Power Jump, nową formę aktywności fitness. Dzięki niej nudne i monotonne ćwiczenia odchodzą do lamusa, a my sami możemy zmienić się w prawdziwy wulkan energii. Power Jump łączy modelowanie sylwetki z tańcem i energetycznym treningiem na trampolinach.

Spalanie+brzuch
Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha i talii.

STRECHING to zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich uelastycznienia, a także poprawienia ukrwienia układu motorycznego.

Szkółka SQUASHA to idealna forma zabawy sportowej dla dzieci i młodzieży. Zajęcia odbywające się w grupie zapewniają rozwój sportowy, uczą współpracy, funkcjonowania w zespole, zasad sportowych, zdrowej rywalizacji i dyscypliny. Są też idealną formą nawiązywania kontaktów z rówieśnikami.

TABATA
Jest to trening interwałowy o wysokiej wydolności na przemian z ćwiczeniami wzmacniającymi. Są to zajęcia, które rozwijają wydolnośc areobową, anaerobową, poprawiają znacząco w spalaniu tkanki tłuszczowej oraz poprawiają metabolizm

TANIEC TOWARZYSTKI DLA NOWOŻEŃCÓW
Zbliża się dzień Waszego ślubu? Pierwszy taniec spędza Wam sen z powiek? A może niedługo odbędzie się ślub znajomych lub impreza firmowa, na której warto byłoby jakoś zabłysnąć, albo poprostu nie masz czasu na regularne zajęcia taneczne o stałej porze, a chętnie nauczył(a)byś się tańczyć? Idealnym rozwiązaniem są lekcje prywatne z wybranej przez Ciebie techniki tanecznej. Wybierz dzień i godzinę, a my zajmiemy się wszystkim: pomożemy w wyborze muzyki, dobierzemy taniec do Państwa preferencji, ułożymy choreografię. Wyszkoliliśmy już setki par!

TRENING OBWODOWY
Forma zajęć grupowych na siłowni. Trening obwodowy opiera się na optymalnej kombinacji ćwiczeń aerobowych oraz siłowych, wykluczając zbędne przerwy między ćwiczeniami, co powoduje, że w krótkim czasie przynosi duże efekty. Ta forma treningu umożliwia osiągnięcie wspaniałych rezultatów, służy do utrzymania lub doskonalenia ładnej sylwetki i zdrowia. Trening obwodowy prowadzi do ogólnej poprawy siły i wytrzymałości, wzmocnienia układu krążenia oraz pojedynczych partii mięśni.

TRX
Na zajęciach wykorzystujesz ciężar Twojego ciała i grawitację, by stworzyć opór dla Twoich mięśni.Ćwicząc poprawiasz nie tylko siłę mięśni i wytrzymałość, ale także poprawiasz stabilność stawów, zwiększasz mobilność, ćwiczysz wszystkie mięśnie gorsetu mięśniowego, a przede wszystkim mięśnie brzucha. Trening z TRX aktywizuje wszystkie grupy mięśniowe. Alternatywą dla dokładanych ciężarów na siłowni jest tutaj układanie ciała po odpowiednim kątem. Nie ma znaczenia czy jesteś w szczytowej formie czy dopiero zaczynasz przygodę ze sportem czy zdrowym trybem życia,TRX jest odpowiedni dla wszystkich niezależnie od stopnia zaawansowania.

ZUMBA
Zumba to zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Zumba® jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i pozytywna  muzyka stwarza atmosferę super imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Zumba jest znakomita dla umysłu, duszy i ciała.

ZUMBA KIDS
Zajęcia taneczne dla dzieci. Świetna zabawa zainspirowana latynoskimi rytmami. Jest systemem fitness, który poprzez świetną zabawę dba o kondycję Waszych dzieci, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia  w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa do zabawy. Zajęcia dla dzieci z pozytywną instruktorką/pedagog, która ma super podejście do dzieci. Zajęcia te łączą w sobie taniec i zabawy ruchowe.

 

 

 

 

 

do góry